Kommandoreference |
forrige | næste |
Indholdsfortegnelse
Start et nyt spil.
Åbn et tidligere gemt spil.
Gem det aktuelle spil.
Gem det aktuelle spil under et andet navn.
Få computeren til at holde op med at tænke over sit næste træk. Computermodstanderen vil så gøre det bedste træk den har fundet indtil det øjeblik du sagde den skulle holde op.
Afslutter KJumpingCube.
Vis eller gem værktøjslinjen.
Vis eller gem statuslinjen.
Åbner en dialog hvor du kan indstille genvejene for KJumpingCube
Åbner en dialog hvor du kan indstille værktøjslinjerne for KJumpingCube
Åbner en dialog, hvor du kan indstille følgende punkter:
Lader dig vælge dine spilleevner fra en skyder. Dette afgør hvor smart din computermodstander er, hvis du spiller mod computeren.
Du kan vælge mellem:
Lader dig vælge størrelser på spillefeltet.
Brug skyderen til at vælge en værdi mellem 5x5 felter og 10x10 felter i størrelse.
Sætter computerens modstander til at være Spiller 1, Spiller 2 eller begge. Normalt vil du sætte computeren til at spille den ene spiller, og du vil spille den anden. Spiller 1 starter altid først.
Vælg en farve for hver spiller
Starter KDE's Hjælpesystem startende med hjælpesiderne for KJumpingCube (dette dokument).
Ændrer musemarkøren til en kombination af en pil og et spørgsmålstegn. Klik på punkter indenfor KJumpingCube vil åbne et hjælpevindue (hvis der findes et for dette punkt) der forklarer punktets funktion.
Åbner problemrapport dialogen hvor du kan rapportere en fejl eller bede om en “ønskeseddel” egenskab.
Dette vil vise version og forfatterinformation.
Dette viser KDE versionen og anden basal information.
forrige | hjem | næste |
KJumpingCube spillet | op | KJumpingCube værktøjslinjen |